1 OKTOBER 2010


bild sen i sommras, med mandy, som typ alltid då.

Hej på er!
Nu börjar verkligen vintern närma sig, riktigt kallt är det ute för det mesta!
Skolan idag rullade på som vanligt, eller ovanligt för mig egentligen haha.
Första fredagen i 6F, men den var ju faktiskt ännu bättre än dom andra fredagarna!
Hade matte, mentorstid, slöjd, spanska och idrott, så slutade halv tre.
Gick hem från skolan idag igen, segt!
Men, när jag kom hem åkte jag och pappa och tog en fika, köpte silver shampo och hämtade viggo.
Nu hoppas jag bara på att silvershampot funkar, o att mitt hår blir pyttelite ljusare, för då är det precis så som jag vill ha det!
Ikväll blir det bara och ta det lugnt, sitta vid datorn och kolla på tv.
Så kommer bli lite mer liv här än vanligt tror jag, så vi hörs, puss ! §


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!