the first snow


Bild tagen för omkring tio minuter sen, nikon d3000 - Nikkor 35 - 70 .

Hejsan ! ♥
Nu sitter jag här med Maja, som kom för fem minuter sen.
Precis innan hon kom åt jag lite tacos, gud så gott det är eller!
Jag o maja ska typ ut och fota såfort det slutar snöa, fast det är kolmörkt ute och jag är jättemörkrädd haha!
Sen blir det väl o kolla TV elr film elr ngt o äta godis o ben och jerrys haha.
Imorgon blir det då Skanska / Bendt bil / Alet indoor med maja, linus och Jocke, ska bli jätteroligt!
Antagligen emil också.
Nej men nu ska vi göra något roligt, puss på rumpan (A)

Kommentarer
Postat av: Maria~

fin blogg=) allt bra?

2010-11-19 @ 20:20:26
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/
Postat av: MOLLY

Hejjsan!

Gå gärna in på min och mina vänners blogg!

Vi har just gjort den men det skulle vara gätte kul att få en kommentar! (:

KRAM

2010-11-19 @ 20:55:08
URL: http://mozzans.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!