the first snow


Bild tagen för omkring tio minuter sen, nikon d3000 - Nikkor 35 - 70 .

Hejsan ! ♥
Nu sitter jag här med Maja, som kom för fem minuter sen.
Precis innan hon kom åt jag lite tacos, gud så gott det är eller!
Jag o maja ska typ ut och fota såfort det slutar snöa, fast det är kolmörkt ute och jag är jättemörkrädd haha!
Sen blir det väl o kolla TV elr film elr ngt o äta godis o ben och jerrys haha.
Imorgon blir det då Skanska / Bendt bil / Alet indoor med maja, linus och Jocke, ska bli jätteroligt!
Antagligen emil också.
Nej men nu ska vi göra något roligt, puss på rumpan (A)

Kommentarer
Postat av: Sjuka Tanke

Hej!

Sprid din blogg genom att ladda upp tankar hos oss, varje publicerad tanke länkas nämligen tillbaka till din sida. Och om dina tankar är tillräckligt bra, vill folk säkerligen läsa mer utav dig.

Du har även chansen att röstas fram till "Veckans Tanke" om du har något riktigt bra bidrag att komma med, detta gör att du har din sida länkad på toppen av vår hemsida i en veckas tid.

Kom igen, du har inget att förlora - enbart läsare att vinna!

2010-11-19 @ 20:17:11
URL: http://sjukatanke.blogg.se/
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg :)

2010-11-19 @ 22:03:05
URL: http://nniles.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!