teknikträning


Bild sen sommaren 08 eller 09. Dagen bilden längst ner togs var jag i torekov med Emelie kommer jag ihåg, vi åkte dit med deras båt och sen låg jag och Emelie och stekte på fören eller vad det heter hela dagen, nu träffas vi aaaaaldrig längre, lite synd.

Hej på er !
Kom hem från träningen för lite mer än en timme sen, har duschat och så nu, så tänkte slänga in ett blogginlägg!
Skolan idag var rätt seg tycker jag , först svenska, läste och sen något arbetshäfte, efter det SO, vi bytte platser och sånt, sen mentorstid direkt efter, har liksom vår mentor i SO, fick information om Fairplay och körde en lek.
Efter det var det en och en halv timmes rast, och jag hade exakt iiiinget att göra, så det sög typ.
Fast slutet va asroligt, var uppe i gröna o spelade fotboll med ngra sjuor, de va typ 5 mot en, o jag var ensam.
O fintade faktiskt av typ alla, tillomed Theo som är typ, två meter, stolt hihi.
Sen engelska, gjorde typ inte alls mycket , Mia blev typ sur för första gången någonsin :O
Sen fotboll, var inte med för jag glömmde plus att jag inte mådde bra i morse så tänkte amen då skippar jag fotbollen.
Och nu när jag tänker efter var dagen inte speciellt seg haha !
Efter skolan stack jag in till stan med Anduena, vi åt likte på donken och sen kollade runt lite.
Hittade inget speciellt, förutom ett linne me gina tricot, men ska inte köpa det för har typ inga pengar.
Sen hem, äta och efter det träna.
Som alltid när vi är inne i kombihallen, var det teknikträning som gällde, vi gjorde samma sak som alltid typ, lite segt.
Fast i slutet gjorde vi några skottövningar , och det var roligt !
Nu ska jag äta lite till, hungrig igen hihi.
Sovmorgon imorgon, börjar fem i tio, ska försöka blogga på morgonen!

Vi hörs, puss §

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

snygg header :D

allt bra?

2010-11-15 @ 22:51:00
URL: http://anilden.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!