speed of light


C som i cool , haha nej skojar . Men har inte laddat över dom bästa bilderna till datorn ännu.

Gick ut för att ta lite kort innan, men det funkade inte att göra sånna bilder som åvan, fast med en tändare.
Så tog kort på Månen, och dom blev supercoola, så fortsatte såhär i typ en halvtimme.
Försökte hela tiden få till ett hjärta, men lyckades först på slutet, och då hade jag redan laddat över dom flesta bilderna, så ni får resultatet imorgon!
Imorgon ska jag föresten vara med Ebba och kanske Mimi, har saknat dom två tjejorna så grymt mycket !
Så ska bli superkul att äntligen träffas igen imorgon.
Ska snart gå och lägga mig på mammas order haha, vill egentligen inte, men har inget annat o göra så varför inte.
Känns som att detta blev ett väldigt meningslöst inlägg, men har inget att skriva om hehe.

Nu ska jag kolla lite på TV, vi hörs , puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!