short day


Såhär kan det gå när jag är trött och inte riktigt vet vad jag gör , hehe.

Hej på er !
Hade bara fyra lektioner idag, soft!
Först SO, först läste Anna högt ur en bok, sen fick vi som var klara med allt typ göra en jätterolig frågesport.
Hamnade i samma lag som alla smarta, som alexander, linus och Marcus, så är inte förvånad över att vi vann!
Sen vare lång rast innan matten , slutade 10 min tidigare bara för vi jobbade på bra, sen studietimme, roligt, gjorde inte alls mycket typ, hade vikarie o han va jättesnäll !
Sen sissta lektionen var engelska, behövde bara va på lektionen i 20 min, för Mia skulle typ iväg på något, + jag var klar typ först med en översättning, o då fick jag sluta.
Sen tog några mina vantar, så fick typ jaga dom lite eller så, och sen hännde de en lite läskig sak som jag inte tar här, o alla skyllde på mig men jag hade inget med det o göra typ så , inte roligt!
En kille trillade typ in i bussen när den fortfarande körde, iofs vääldigt långsamt, men alla sa att jag puttade han, och så var det absolut inte!
Sen följde i alla fall Mandy och Carita med mig hem, vi snackade lite, satt vid datorn och lite så.
Båda två gick klockan sex, och sen dess har jag inte gjort så mycket!
Nu ska jag, eh jag vet inte, så vi hörs imorgon typ, puss ! ♥


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!