Right now


Haha, vilken tjockisbild.

En tjockis bild och en äckelbild, bättre än inget väl ?
Facelook för idag i alla fall.

Hej på er!
Emil och Dennis messade och väckte mig kvart över åtta imorse, tack för den killar !
Låg i sängen o värmde mig tills typ halv, då börja jag fixa mig , o nu har jag precis blivit klar, ätit och varit ute och fotat lite frost!
Hinner inte ladda in bilderna nu, för om fem min måste jag gå till bussen!
Börjar fem i tio idag, en lektion på morgonen, sen typ jättelång rast innan dom typ , tre sissta lektionerna i eftermiddag.
Efter skolan skulle jag vilja sticka till brogård, ska kolla me någon så får vi se.
Kanske bloggar på jätterasten, finns ju en datasal nivet, plus jag har min ipod med mig !

Nu måste jag gå, puss på er !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!