moon light


Nikon D3000 VR / Nikon af Nikkor 35-70 .    För er som inte ser det är det månen på bild, hehe.

Hej på er!
Vaknade tolv minuter över tolv idag, intresant huh ?
Gick i vilket fall som helst ner och åt frukost direkt, sen upp och fixa mig och efter det hamnade jag här, as usual.
Ebba kommer hit snart, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men roligt blir det säkert!
Nu är det bara 16 dagar kvar till pappa flyttar också, gud  vad jag längtar!
Får ju TV o dubbelsäng hos han, höhö, bortskämd ?
Nej men det va bara för att  jag inte vill bo där han ska bo egentligen, ville hellre ha den andra lägenheten han kollade på, men nej.

Nej nu kommer Ebba snart, hejdå ! ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!