Min dator


Jättegammal egobild , kommer ihåg att jag tyckte om den supermycket haha, satt och lekte med den i ps i typ en timme och gjorde en massa olika saker.

Hej på er !
Blir bara ett snabbt inlägg, för mår inte alls bra så orkar inte blogga !
Är sjukt förkyld, ont i huvet och yr.
Slog i huvet i en betongtrappa innan idag, fråga inte, o de hjälpte ju inte precis mot min huvudvärk hehe.
Nej jag trillade inte, skulle putta simon så trillade han innan jag ens gjort det den klanten, så jag slog i huvet i trappan upp till blåa :(
Sissta lektionen var vi på badhuset, men jag var inte med för min förkylning.
sen stog jag och väntade på bussen i en kvart i spöregn och storm, inte roligt det heller !
När jag till slut kom hem satte jag mig vid min dator med lite desperate housewifes och myste.
För någon timme sen fick pappa igång mitt internet igen,  med lite hjälp av såndär sak man ringer haha, bäst på o förklara !
Nu ska jag äta tacos om typ fem minuter, sen ska jag bara ta den lungt och vila ikväll , bli frisk !
Vi hörs imorgon ♥

Btw , headern jag gjorde hos Emma blev helt fail såg jag nu, så den kommer inte upp här !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!