knas


jääättesuddig dålig bild, men har ingen bättre där man ser allt haha.
Emma och Mandy på bilden.

Hej på er!
Igår då, skolan sög, va skitsur hela dagen o alla va jättejobbiga.
Men sen räddade Emma och Mandy mig, hade hur roligt som helst med dom två tjejerna!
Vet inte ritkigt hur det började, men helt plötsligt befann vi oss ute på gatan på min lillebrors leksaksbilar haaha!
Lite smått omoget och konstigt, men gud vad roligt det var!
Traktorn som emma sitter på på bilden, tippade när man skulle sätta sig, så trillade på marken flera gånger haha!
Vi körde i alla fall till en lekplats som har en jättebra pulkabacke, och där åkte vi ner på våra små plastbilar!
Sen körde vi hem och drack varm choklad, mums!
På kvällen tog jag det bara lungt, kollade Real Madrid - Ajax, 4-0 till real slutade det, älsklingen ( ronaldo ) gjorde två mål, grymmast är han!
Somnade vid halv ett, studie dag idag ju!
Vid halv tio ringde Mandy och väckte mig, så duschade jag och fixade mig sen blev det bussen till trönnige skolan!
Mandy o erica skulle dit så undrade dom om jag ville hänga med, och så blev det.
"hälsade på " tom och andreas typ.
Fast alla stirrade på oss o sen skulle dom ha dubbeltimme i SO typ, så vi stack hem.
Jag och mandy stack hem till henne, och erica åkte hem till sig.
Så eftermiddagen har jag spenderat hos Mandy, var en snabb sväng i flygstaden och köpte skor till henne , annars har vi inte gjort så mycket!
Vid halv sju stack vi till arena hallen och kollade på handbollen, drott förlorade med 22-23 , men dom ledde nästan hela matchen så det var ju lite surt!

Nu ska jag gå upp och göra mig iordning för natten, läsa lite och sen sova!
Vi hörs imorgon, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!