Julskyltningen


Hann inte lägga ut outfiten innan jag stack, men såhär såg jag i alla fall ut idag.
Jogginbyxor - Team sportia.
T-shirt - Svea
kofta - Adidas / Team sportia
strumpor ( världens gosigaste! ) - H&M

hejsan!
Hade en helt awsume dag med Linnea och Clara , och även lite Henke o några random till, hehe!
Åkte in till stan vi typ, halv fyra, träffade Nea och Clara, och sen gick vi runt i stan hela eftermiddagen och större delen av kvällen!
Köpte en puderborste och fika på bar metzzo ( stavning ? ).
Tänkte köpt lite julklappar, men kom på att jag verkligen inte hade någon aning om vad jag skulle köpa egentligen hehe.
Sissta timmen satt vi inne på macdonalds, jag , linnea, clara , henke och fatlum, roligt vare!
Vid tjugo i åtta hämtade mamma mig på österskans, så åkte vi hem och käkade.
Hamnade här efter det, och har precis spelat något konstigt spel med min bror!
Nu ska jag gå upp och lägga mig tror jag, är riktigt trött !
Inte konstigt så roligt som jag har haft idag!
Tack tjejer, ni är bäst, älskar er ! ♥

Föresten, vad är det för en tönt som sitter uppe i stockholm och kommenterar min blogg anonymt ?
Skaffa ett liv säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: sabbi

Har en fototävling, vad med här:

http://subbsabb.blogg.se/2010/november/en-liten-fototavling.html#comment

:D

P.S. Snygg header men testa att gå in och kommentera, du har glömt fixa din header där...du kanske redan vet det men jag tänkte bara säga det;D

2010-11-29 @ 13:25:38
URL: http://subbsabb.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!