Julklappsköp


Slumpvald bild

hej på er.
Skolan gick rätt snabbt idag tycker jag, SO, lunch , Matte ,studietimme , engelska, slutade kvart i tre.
Stack hem och hämtade pengar, sen in till stan och träffade Mandy och Erica.
Gick runt och kollade, köpte en del julklappar.
Till farmor köpte jag en fotoram, ska sätta in ett kort på mig och min lillebror!
Köpte även till Emma och min moster, men vågar inte skriva vad jag köpte här!
Mormor ska få en kudde där det står V ( viggo och vilma ) . Å (åberg ) på, inte det roligaste men skit samma.
Vid halv sex kom mamma, så köpte vi vinter skor och månadskort till mig, så nu är det också fixat !
Åkte bussen hem klockan sex, så va min moster här så pratade med henne lite, sen satte jag mig här!
Nu ska jag duka, sen blir det chilliräkor eller vad det heter.
Ska försöka komma i säng rätt tidigt ikväll, supertrött och börjar klockan åtta imorgon!
skönt att det bara är ungefär tre veckor kvar till jullovet!

Nu ska jag duka, vi hörs! ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!