Judo med fotbollen


Jättegammal vatten bild, bra kvalite på blogg.se också!

Hej på er!
får bli ett snabbt inlägg, för om tio minuter ungefär hämtar Bella och Ivan mig så ska jag åka med dom till Judo träningen.
Är helt slut idag, sjukt trött och har träningsvärk i hela kroppen plus jag har sträckt mig, så får se hur det går haah!
skolan idag var rätt seg , som alltid.
Är nästan klar med "broderiet" på slöjden som jag hållt på med sen vi började, sjukt segt är det.
Efter skolan hämtade pappa mig så åkte vi och handlade mat, glass och godis för ikväll.
Maja kommer hit och ska sova här, och imorgon ska vi kolla på skanska / bendt bil cup / alet indoor haha!
Nu måste jag upp och byta om, vi hörs ikväll sötnosar!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!