im back, i think !


bilden påminner mig lite om julen, kanske för glittret.

hej på er!
kännde för att blogga lite snabbt, men hinner inte alls mycket!
Frågade pappa snällt om jag fick ladda över bilderna på hans data, och DET FICK JAG! så, nu kan jag blogga igen!
Men, fotar me ett objektiv som inte har autofokus, då mitt andra som sagt är helt sönder.
Själva kamerahuset klarade sig tydligen bra, yes!
Men, nu ska jag upp till olivers och kolla fotboll med min pappa, vi hörs imorgon, då berättar jag lite om dagarna.
Fast, har mest varit brogård, och emil ♥

Vi hörs !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!