hos Emma

Inga bilder hos emma, bara på mig hihihihi.

Hej på er!
Skriver snabbt fr jag och Emma ska ut i studion och fota lite, sen ut och ta lite bilder!
Skolan var rätt okej, inställd NO, säger bara, yeah!
Hatar NO och vår lärare är sämst ^^
Efter skolan stack jag hem till emma direkt, vi gjorde typ asäckliga chokladbollar , och hade krig med jättegammla och stenhårda gifflar haha!
Sen har vi kollat ett avsnitt av desperate housewifes, och det hinner säkert bli något till hoppas jag!
Nu ska vi ut, hörs när jag kommer hem, puss §

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tack så mket , blogg är oxå fin ! :)

ha en trevlig helg själv sötnos!

2010-11-26 @ 14:06:33
URL: http://emelienaathell.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!