Fotbollsgalan # 2


Jag och Ena på bilden, inte den finaste bilden på mig precis, hehe.

lagets 98:or , Vi är faktiskt bara åtta stycken tror jag!

God morgon!
För mig är det fortfarande morgon, har faktiskt bara varit uppe i en halvtimme!
Idag har jag nog inte några speciella planer, ska spela träningsmatch om två timmar, sen ska jag försöka hinna upp till brogård en sväng ikväll också!
Har varit väldigt mycket brogård detta lovet, men nu imorgon blir det nog slut med det.
Imon ska jag och mamma nämligen till hennes blivande lägenhet och välja färger och sånt, för han som äger huset, håller på att renovera hela våningen, så när vi flyttar in är allt helt nytt!
På lördag ska jag till göteborg med mamma och mysa lite där, sen på kvällen ska jag till My, som fyller 16!
På söndag vet jag inte vad jag ska göra, kanske bara ta det lite lungt, får se.
Och sen på måndag är det skola igen, gud vad tiden går snabbt!
Nej nu ska jag göra något, får se vad!
Måste städa på mitt rum, har visning här på lördag...

Vi hörs ! ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!