förkylning


bildbrist, igen ...

hej på er !
kan börja med att säga att den nya headern kommer så snart som möjligt, bara det att de va lite problem när emma skulle skicka den till mig idag.
Och för det andra orkar jag egentligen inte blogga, har dragit på mig en riktigt rejäl förkylning.
Halsen gör ont, näsan rinner och huvudet dunkar. men det ska jag nog klara av.
efter skolan cyklade jag hem, åt och sen gick jag till sannarp och kollade på min träning.
Va inte med då, pga förkylningen.
efter träningen hämtade pappa mig och¨jag åkte hem o slappa.
Nu har jag precis ätit , och ska alldeles strax gå och kolla på desperate housewifes!
Så vi hörs en annan dag, kram !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!