early morning


Jäkla norden, så himmla kallt!

Hej på er!
Förlåt att jag inte bloggade igår , var hos Emma hela eftermiddagen , när jag kom hem åt jag, gjorde pannkakor och sen gick jag och la mig.
Imorse gick jag upp klockan sex, fixade mig och sen kom Wilma och hämtade mig så åkte vi till norra station.
Tog bussen till hylte för o spela fair play då, första matchen första halvlek, stod jag i mål.
Och de var också den matchen vi mötte det bästa laget för idag, Torup rydö.
Släppte in tre mål den halvleken, och våra tjejer gjorde inget.
Sen andra halvlek vägrade jag och stå hehe, behövdes ute liksom, så Savannah fick så.
Satte ett mål , och savannah släppte in två.
Så det blev 5-1 till dom, i alla fall när det gäller tjejerna, killarna har jag inte koll på hehe.
Nästa lag vi mötte var hylte då, första halvlek stod Savannah, så jag fick spela ute, gjorde två mål till + passade till typ två eller något.
I halvlek stod det tre - noll till oss tror jag.
Andra halvlek var det tänkt att jag skulle stå , men Natta erbjöd sig så fick spela ute.
Gjorde inget mål men var typ mitt, så fick va hemma rätt mycket, Wilma och Filippa / Save klarade sig själva där uppe .
Dom gjorde tre mål till, och hylte gjorde inga, så det blev 6-0 till oss tjejer, men totalt blev det 7-2 till oss, om man räknar med killarna också.
Sen buss i en timme lite mer till Norra station, gå in till stan och ta bussen till snöstorpskolan och hälsa på.
Kom typ en kvart innan dom slutade, lyckat haha.
Men han i alla fall hälsa på några.
sen åkte jag och fikade med Elvira och Evalena innan min träning.
Nu är jag hemma och ska precis springa upp i duschen!
Hörs senare!

Bara så ni vet, varje halvlek var tio minuter lång och vi spelade inhomhus fotboll, alltså fem manna!


Kommentarer
Postat av: SARA SOM HAR EN TÄVLING PÅ BLOGGEN JUST NU!!!!!!!!!

TÄVLING TÄVLING TÄVLING!!!!

va med och tävla om en Goodie bag med söta,snygg,roliga saker i!!!!!=)



Gå in på bloggen för mer info om tävlingen!!! =D

2010-11-18 @ 19:32:55
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: lol

hylte förlora med 15-3 mot torup också :S hyltes tjejer sög skit

2010-11-21 @ 21:45:44
URL: http://fgdvdv.blogg.se/
Postat av: lol

hylte förlora med 15-3 mot torup också :S hyltes tjejer sög skit

2010-11-21 @ 21:46:57
URL: http://godis.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!