Dom sista dagarna


tjaa, inte världens bästa på o fota med manuell fokus.

Dom senaste dagarna jag inte har bloggat, har jag spenderat på brogård med vänner.
I lördags vaknade jag med Mandy, sen åkte hon hem vid två typ, så stack jag upp till brogård med en massa människor, kommer faktiskt inte riktigt ihåg vilka det var, hehe.
Samma sak i söndags , på kvällen var jag på brogård med min familj också.
I måndags stack jag till Saga vid ett halv två, efter typ tio min kom moa också, så vi tre va , först satt vi vid datorn och spelade robot unicorn , kärlek på det haha! Sen stack vi till Filip o va med han Linus o sen lite andra människor också.
Vid halv sex hämtade mamma mig, så åkte vi hem och åt, sen tränade jag fotboll en timme.
Duschade oså i kombi, sen hem till Saga igen, stack ut o va med Emil, Jeppe , Dennis, Isaac o några till ett tag, sen stack alla utomm jag saga dennis o jeppe, så vi va ute lite, gjorde inte så mycket.
Sov hos Saga sen.
Så vaknade med henne igår vid halv elva tror jag, fixade oss och gick ut o träffa Emil och Isaac , va med dom ett tag, sen stack vi in o baka kladdkaka , som blev helt fail haha!
Vid halv sex tog vi bussen till mig, packade mina saker och stack till badhuset, disco där ju.
Va mycke roligare för några år sen, när man gick i fyran , nu var där mest yngre typ.
Men va rätt roligt ändå !
Va där med Saga, Bella, Jea, Filip, Emil, Isaac o några till typ.
När de va slut där vi halv tio, stack ja hem, åt lite o sen somnade jag med kläderna på klockan tolv haha.
Idag stack jag upp till brogård vid ett typ eller något, träffade Linus o efter typ tio min kom Emil också.
Va med dom hela eftermiddagen, sen stack Emil vid fem typ, så skulle linus också hem så han skjutsade mig ända hem, tre kilometer, shysst tkr jag ;)
Åt lite, satt vid datorn , fotade och sen stack jag och pappa till Olivers och kollade på real madrid - milan.
Blev två lika denna gången, men real var mycket bättre!
Satt jämte en "äldre man" som satt o snackade skit om ronaldo och real hela tiden.
Som när Ronaldo blev tacklad, så trillade han på en i milan, o han ba, aa man ser ju tydligt att han trampar på han med vilje! om ronaldo, blev faktiskt riktigt arg hahhahah.

Nu ska ja snart gå upp och lägga mig, är riktigt trött!
Imorgon ska jag spela träningsmatch mot trönninge vid tre , fårse vad jag hittar på innan / efter det !

Hörs imon, puss !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!