dag med ebba ♥


Nikon D3000 VR - Nikkor AF 18-55  / Modell - Fatmir , bild från i sommras

hej på er !
Dagen med Ebba har vatt super rolig, vi har typ snackat en massa, kollat skolkatalogen, suttit lite vid datorn och bakat kladdkaka !
Så sjukt roligt att träffa henne igen, gud vad jag saknat min bebba :D
När hon stack vid fem, satte jag mig lite vid datan, sen stack vi upp till Olivers och åt "farsdag middag".
Åt en hamburgare , supergod, blev proppmätt fast den var minimal hihi.
Nu ska jag gå och lägga mig snart, imorgon är det skola igen, blu.

Vi hörs, puss §

Kommentarer
Postat av: naliie

vilken fin blogg :D

2010-11-15 @ 13:38:33
URL: http://naliie.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!