Bendt bil cup


Bild från laxa i sommras, Centerns henke och Hbks emil , haha!

Hej på er!
Vaknade med Maja idag vid nio, fixade oss och stack bort till Kombihallen och kolla på en cup.
Kom dit vid tio, och då spelade typ 00or , så det var rätt tråkigt, men spelade lite fotboll medans vi väntade så det blev skoj.
Sen klockan tolv började P98orna spela, gick jättebra för alet och för HBKs ena lag typ, sen vet jag inte riktigt haha.
Gick hem vid två typ, och precis när vi kom hem ringde hennes föräldrar och sa att dom skulle hämta henne om tio min, så hon stack för ungefär en halvtimme sen!
Nu ska jag och mamma gå upp till evalena och Elvira och hälsa på typ, och senare ikväll verkar det som det blir bowling som gäller!
Nu måste jag gå, hörs sen , puss !  ♥

Kommentarer
Postat av: majaa.

HAHHAH , klockren bild vlma ! ;) <333333

2010-11-20 @ 15:21:37
URL: http://hjalteblond.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l - fotografering

Du har nu blivit länkad i ett inlägg pga att du röstade på mig i fototävlingen hos MIMI, tack! tyvärr vann jag inte, men du är väll på nästa gång jag behöver din hjälp? ;)



Återigen, tack! ♥

Ha en fin lördagskväll!

2010-11-20 @ 17:13:47
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/
Postat av: Agnes

Fin blogg! :)

2010-11-20 @ 17:36:38
URL: http://agnesbloggen.blogspot.com
Postat av: Jaag ;)

Det heter Bendt bil ALET indoor ,, bara så att du vet det ;)

2010-11-30 @ 17:52:32

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!