Back to school


typ såhär kommer mitt rum hos mamma att se ut! För er som fattar , ni passar nte på en stol framför en dator läsandes min blogg. sök till svenska akademin eller ngt !

Hej på er !
Förlåt att jag inte bloggade igår på dagen, var hos min moster tills fyra typ.
Och när jag kom hem stack vi till Olivers nästan direkt, så hann inte där.
Däremot tänkte jag blogga när jag kom hem från Olivers, men var i världens chock pga en sak som hännde på vägen hem.
Skulle köra i förväg hem för mamma segade sig jättemycket, och när jag kom till den första tunnlen ligger där en medvetslös man ... :(
Fick panik , skrek till, körde allt vad jag kunnde därifrån, samtidigt som min kedja hoppade , lyckat!
Så fick springa med cyklen samtidigt som jag ringde Mamma, ville inte vara kvar i närheten, rädd att det var någon som skulle ha gjort honom illa , som var kvar i närheten.
Men mamma och Magnus, min lillebrors kompis pappa, stannade och ringde ambulansen.
Han hade typ inga märken efter slag elr blod eller något, så den naturliga förklaringen verkar vara att han fått en hjärtattack eller något i den stilen !
Nu måste jag äta upp min joggi och sen sticka till skolan, hörs i eftermiddag, puss §

Kommentarer
Postat av: vickan

när börjar ni skolan ?

klockan var halv nio ? :D <3

2010-11-08 @ 20:44:36
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!