27 november 2010


jäätte gammal bild!
Är hos min moster så har inga, fick ta en som jag redan laddat upp en gång.

hej på er!
Dagen har jag spenderat i kombihallen med en massamassa roliga snygga o coola människor, *blink*
Orkar inte räkna upp alla, kommer ändå glömma någon haha!
Roligt hade jag i alla fall.
Vid halv fem hämtade min moster och lillebror mig, så åkte vi och handlade och sen till min moster, ska sova här inatt!
Ska strax äta tacos och sen blir det chokladpudding och kolla på någon film på TV !
Blir ingen mer update ikväll, ska vara lite social hade jag tänkt!
Vi hörs imorgon istället, kram !

Kommentarer
Postat av: ELINA

fin bild!

2010-11-29 @ 06:30:58
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!