21 November 2010

... Det funkar inte att ladda upp bilder, eller att besöka bloggar på blogg esses servrar.

Hej på er!
Tog en riktig sovmorgon idag, vaknade inte förens tjugo i två, och då väckte mamma mig och gav mig frukost på sängen, lyx!
Låg kvar i sängen i en timme och läste lite innan jag äntligen kom upp vid tre tiden.
Gick direkt ner och satte mig vid datorn, och här satt jag tills för 40 min sen då jag gick upp och duschade och gjorde mig i ordning.
Nu ska jag pappa och lillebror snart gå upp till Olivers och äta, vill egentligen inte men har inget val, så.
Är superduper trött fast jag sov så länge idag haha!
Hoppas bara där är någon bra match som visas , annars får jag väl fly till min mobil eller ipod haha!
Får se om jag tar med min ipod och bloggar lite från den, finns nämligen ett trådlöst nätverk där inne, gillas!
Vill verkligen inte GÅ dit, med tanke på min klädsel, shorts, stor tshirt och strumpbyxor, dessutom tvättade jag precis håret, så antagligen drar jag väl på mig en ny förkylning!

Nu kom pappa och lillebror hem, så nu ska vi sticka, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!