utskrifter


gammal bild från astrio matchen, dumma loreta tog mitt numer!  jag i nummer två.

 Hejhej!
På träningen imorse körde vi mycket avslutsövningar, den första va jätterolig!
Bosse sköt ett inlägg, ibland snälla och ibland jättesvåra, så skulle man få in bollen i mål med ett tillslag.
Andra övningen nickade vi, roligt det också!
Inte för och vara sån, men nickar är nog det jag gör bäst typ, förutom skjuter hehe.
Däremot är jag sämst på o dribbla!
I alla fall, vi körde någon djupledbollsövning också, som vi gjort tre miljarder gånger, men den e ändå rolig.
Efter träningen duschade vi, och sen åt vi spagetti och köttfärsås som fannies pappa fixade till oss!
När jag kom hem, lämnade jag bara väskan och tog sen bussen in till stan för o träffa Mandy!
Vi gick runt lite och kollade, tänkte tryckt något på ett linne, men vi kunnde inte bestämma oss för vad, så det blev inget.
Däremot köpte jag ett vitt basic linne inne på HM , för bara 50 kronor.
Vi kollade lite till, åt på donken, och skrev ut några kort som vi tog vid nissan!
Det kostade tio kronor per kort, och då kunnde man redigera dom en del också, så vi skrev ut fem stycken!
Jag skrev ut tre, och mandy två.
Ni får se bild på dem imorgon, och då kommer även andra bilder som vi tog!
Efter stan åkte jag hem och bytte om och fixade till mej lite, sen gick jag upp till Elvira.
Jag, Viggo, Engla, John, Hugo, Cliff, Charlie, Julia, Sara och Lina, skulle vara där medans föräldrarna va på salt.
Så vi lite äldre, Jag, elvira, john, sara och julia o lina, fick passa dom små.
Det va riktigt tråkigt faktiskt, tur att det bara var typ tre timmar!
Vid halv tio gick jag hem , för dom vuxna kom tillbaka.
Nu sitter jag här, ensam hemma, och ska snart lägga mej!
Imorgon efter träningen sticker jag direkt ner till sannarp och kollar på Laxacupen,  i stort sett alla jag känner som spelar fotboll ska spela hehe!
Blir o va där hela dagen och kolla på alla som spelar.
Tar inte med min kamera, men Mandy sa att jag kunnde fota med hennes!

Nu blev det ett väldigt långt inlägg, förlåt.

Men vi hörs imorgon, pussar §


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!