Stan










Bilderna jag och mandy skrev ut!
Skrev ut en till, men har inte bild på den!

Orkar inte ladda upp fler bilder just nu, ska lägga mej snart!


hejhej!
För ungefär en timme sen, lite mer, satte jag på mig mina löparskor och stoppade in hörlyrarna i öronen och gav mej ut och sprang en runda!
Tog väl tjugo minuter, sprang ganska snabbt.
Rundan jag sprang var kanske 1,5 -2 kilometer lång, vet inte riktigt!
Powerwalkade en tredjedel, för när jag stannade och knöt skorna var det så himmla svårt att komma igång!
Tycker det är jätteskönt o va ute och springa, så ska göra det lite oftare.
Jättebra sätt att rensa tankarna på också!
Nu ska jag alldeles snart gå upp och lägga mig, för ska gå upp klockan åtta imorgon!
Ska duscha och så innan jag åker ner till sannarp och kollar på Jontes match , och Mandys match!
båda två är i D-slutspel hehe.
Menmen, kommer antagligen vara där hela dagen, så förvänta er ingen uppdatering!
Vi hörs, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!