my knee


bara för att Mandy skriver så fint!

hej på er!
träningen va sådär rolig idag, fick sjukt ont i mitt knä, men min tränare lät mej nte vila ?
Så nu kan jag knappt gå, GREAT!
jaja, det lär gå över förr eller senare.
Som sagt hade vi "fasta situationer" tema idag, alltså inkast, frisparkar och straffar.
Inkasten va riktigt tråkiga, vi gjorde exakt samma sak, i en halvtimme .
Men frisparkar och straffar var roligt.
fick börja som back, men sen fick jag lägga några frisparkar också.
En var det precis så att Emma (målvakten) lyckades peta över ribban, den andra tog i kryssribban , tyvärr.
Straffarna gick bättre, alla gick in , förutom när vi körde tävling, och alla utom två - dom två som inte satte på träningen- missade!
skitsamma, jag e ändå nöjd!
är faktiskt skadad, o ändå gick de så bra haha.
Efter träningen duschade vi och så, sen åt hela laget lunch tillsammans!
ungspannkaka med bacon, supergott!
sen cyklade jag hem , och nu kommer Mandy om typ tio minuter!
Vi cyklar nog upp till brogård o är med lite roligt folk, puss §


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!