Mandy day today.


alla har vi varit små mindre. för typ ett år sen haha.

Hej på er!
Efter förra inlägget kom ju då Mandy till mej, vi cyklade direkt upp till brogård.
Orkar nte gå igenom vad vi gjorde, men det var riktigt kul iaf!
Jonteh, Filip, bästavän, mandy, andu, julia o nicklas, säkert glömmt ngn nu haha.
Jo, i en timme kom viktor, men sen stack han igen, tyvär.
var kvar till kvart i åtta, för mamma ville att jag skulle komma hem och äta.
Åt supergoda hamburgare , och nu sitter jag o snackar lite med Mandy!
imorgon är det först träning i två timmar , sen lunch med universumsbästalagsomjagälskarmestavallt , o efter de blir det staden med mandy tror jag!
Vi hörs, pussar §

Kommentarer
Postat av: Linn - Foto(shop)bloggen

Hej! Jättefin blogg! :D



Skulle jag kunna be dig om en liten tjänst som skulle betyda SÅ mycket för mig? Jag är med i en tävling där man kan vinna en systemkamera. Skulle du kunna gå in och rösta på mitt bidrag här: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=Linn+Johansson



Tack på förhand. Det skulle betyda så mycket!

P.s Om du är med i någon tävling så let me know! Jag kan rösta på dig då :)

2010-07-28 @ 22:05:41
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!