ingen träning.


lånat bilden av mimi, www.mimiaronsson.blogg.se . I like the picture!
Jag oc mimi i fredags.

Hej på er!
Vaknade vid halv elva idag, av att jag fick sms.
Skulle ju egentligen tränat idag, men efter som att jag hade så ont i mitt knä igårkväll och inatt, så hoppade jag över träningen idag!
Kom på varför jag har ont också, beror nog på att jag dängde i knäet jättehårt i en lyktstolpe igår hehe.
Idag ska jag nog vara med mandy, om jag får tag på henne haha.
Ska snart gå upp och göra mej iordning, och sen ringa henne.
Kommer outfit sen, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!