Damn rain


sötnos mandy i stan häromdagen, kommer fler bilder sen.

Hejhej!
träningen imorse var riktigt seg, spöregn och storm!
Men spelade elvamanna, och det gick riktigt bra.
Vi spelade bara i en timme, sen duscha och sen frågesport med laget!
Efter frågesporten, som mitt lag kom tvåa i , åt vi Tacos , och till efterätt glass.
Cyklade hem fort, bytte kläder fixade mej lite, och sen till sannars IP o kolla laxa!
Det spöregnade , så var ju inte sådär jätteroligt precis hehe.
frös som en idiot när jag stog där med mitt fina Diddle paraply.
men vad gör man inte för sina vänner, hehe.
Åkte hem vid halv sex typ, bytte kläder och satte mej här!
Ska snart äta, och sen ska jag lägga mej tidigt!
För imorgon ska jag upp tidigt och kolla fotboll igen!
Vi hörs kanske sen, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!