Brogård


bild tagen hos min moster och morbror. ´[ Nikon D3000 + kitobjektivet + close up 4 ]

Hejhej!
Direkt när min pappa kom hem vid tjugo över sju, cyklade jag upp till brogård.
Först hem till Bella , som va med Lovisa, så gick vi ut lite, och letade efter lite roliga människor.
Sen hittade vi Nicklas, Filip och bästavännen, så va med dom ett tag.
Efter en liten stund kom även Julia, Tobias, Anduena och Ludde.
Så har varit med dom hela kvällen, cyklade hem vid halv tio något.
Nu ska jag alldeles strax gå upp och sova, träning imorgon!
Sen ska jag vara med Mandy tror jag, efter som att det inte blev något idag.

Vi hörs, pussar <3

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!