whats not kill me, only make me stronger


notera "tavlan i högra hörnet , haha"

Hej på er!
Skolan idag var extremt seg , hatar torsdagar!
Vi har nämligen sex lektioner , korta raster , tråkiga ämnen md mera.
Men klarade mig igenomdagen utan att skolka , och utan att somna, nästan i alla fall.
Somna altså, jag skolkar inte !
Kunnde inte vara med på idrotten heller, för jag har ju skadat knät igen.
Däremot var jag på vårdcentralen med mamma innan, dom kollade lite på knät och frågade massa frågor typ.
Så ska få en remiss till rögnten så vi äntligen får veta vad det egentligen är med mitt knä!
Efter det åkte jag hem , packade lite grejor + lite julpynt, sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi hit.
Ska va här tills på söndag.
Nu ska jag gå ut till pappa och få han o göra mat till oss haha, vi hörs sen!

Föresten, fotade lite innan, så nu har jag lite nya bilder o bjuda på, sen ska jag även fota mitt rum o lite så också ikväll !

Vi hörs !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!