två timmar tidigare


bildbrist gånger 1000.

Hej på er!
jag fick sluta två timmar tidigare idag i skolan, fotbollen var inställd, så redan där var det en timme.
Sen bara för att min engelskalärare är så snäll, skulle vi fått sluta nästan 40 min tidigare, för hon hade inte hittat något att göra till oss typ, så frågade jag om jag kunde få gå tio minuter tidigare, så sa hon att jag slapp gå på lektionen , för skulle ju med bussen.
Så åkte upp till snöstorpskolan och hälsade på, gick runt i typ alla klassrum höhö!
Saknar nästan snöstorpskolan lite!
Efter det åkte jag in till stan och mötte upp min pappa, så åkte vi iväg till sjukhuset där jag skulle rögnta mitt knä.
Det gick bra , hoppas jag, har inte fått bilderna eller så ännu.
sen varte in till stan igen, Pappa köpte julklappar till mig höh, ett par shorts , två thshirtar och nya benskydd.
Fast får dem på julafton, bara för att det är så kul o öppna paket ( beeebiiis )
Köpte även en bodylotion till mamma ( för pappas pengar ) som hon ska få i julklapp från mig och Viggo!
Tog fem i sex bussen till kombi hallen, satt där i en timme och väntade hehe, inte så jättekul.
Sen varte i alla fall träning tillslut, vi hade alla tre planerna idag, så körde match hela tiden .
Tänker inte gå in på resultatet, för det var helt klart ojämna lag!
nästan alla de bästa va i de ena laget, och det var inte mitt lag...
Undra lite hur dom tänkte där?
I vilket fall som helst tycker jag att jag gjorde bra ifrån mig, har börjat dribbla mer nu ...
sen hem, äta , bada, o nu ska jag gå o lägga mig!

I morgon är det pysseldag, slutar fem i ett, ska hem först och sen till stan med Aida! ♥

hörs imon, puss

Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

sv. Tack, kul att du tycker om den :) Kram

2010-12-21 @ 10:09:56
URL: http://jswalander.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!