två dagar


bildbrist till tusen, jättegammal bild på mig och Mandy.

Gud, det känns så himla konstigt att det bara är två skoldagar kvar till jullovet!
Imorgon är det nog några vanliga lektioner. 
Först har vi so , kolla klart marley and me , samma på mentorstiden ( har vår mentor i So)
sen efter lunch är det svenska , och sisst fotboll .
Ska gå lite tidigare från fotbollen, för jag ska och rögnta mitt knä, så vi får se vad det är en gång för alla.
Kanske ska få ilägg sen också, för hon på vård centralen trodde att de kunnde bero på att jag går lite snett och så.
Sen är det träning med SNFF, får se om jag ska träna, ska ju egentligen bara träna 50 % av allt, och efter som att jag är med i skolan ( sissta gången för i år ju ) så borde jag inte träna med laget , för då kan jag överbelasta knäet, men tror jag kör ändå!
På tisdag har vi inte sovmorgon, däremot har vi pysseldag hela dagen, så vi får ha med oss godis och läsk o så :D

Nu ska jag sova, vi hörs!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!