tradition



varje år, så länge jag kan minnas, har jag , min moster och My min mostersgudbarn som är 16 , bakat pepparkakor tillsammans.
Ibland är vi hos min moster , ibland är vi här.
Tills förra året, har vi alltid sluppit viggo, men nu när inte pappa bor här och kan ta med han någonstans, så måste viggo vara med...
Vi äter nästan alltid mc donalds, och pepparkakorna blir alltid lite smått brända haha.
Både min moster och  min mamma är sånna virrpannor haha!

Har er familj några speciella jultraditioner ?

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar du Pirates of the Caribbean? :D

Nu kan du se trailern till den fjärde filmen i mitt senaste inlägg!

(klicka bara på den första bilden!)

Skriv din åsikt om trailern och glöm inte att rösta på Veckans Bild i inlägget under!

Ha en bra dag^^

2010-12-14 @ 15:29:24
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Đennıs

Aa, min tradition är att gå upp 50kg :)<3

2010-12-14 @ 22:25:57

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!