tjejkväll


random

hej på er!
Åkte hem till mandy en stund efter att jag bloggat, lämnade mina saker och sen tog vi bussen till stan.
gick runt och kollade, jag skulle bytt Evas julklapp, men likadan fast i en annan storlek fanns inte, och kunnde inte bestämma mig vilken jag skulle ta ist, så de får vänta.
Köpte en typ mössa, och en glass.
Sen kom Julia , och vi träffade Tom och oskar.
Riktigt roligt !
 " har dom frusit fast elr?" HAHAHAHA.
Okej, bara vi som fattar, men de va skitkul.
Sen hem till Mandy igen, och typ när vi kom så kom alla andra också.
Vi snackade, åt pizza, körde lite sms roulette och massa annat roligt!
Skönt att få skratta massa nu efter det som hände daniel.
Kom hem vid halv tolv ungefär, satte mig på soffan med datan fem minuter, sen gick jag upp och la mig!
Somnade på två sekunder typ, och sov till tolv ungefär idag.
Har ätit frukost, pannkakor fick det bli, tjockis som jag är.
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra!
Ska fixa lite med designen, och byta tillbaka till min gammla header.

Vi hörs sen , puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!