tips

Jag vet att jag har vatt jättedålig på att lägga in tips och sånt, men jag har helt glömt bort det!
Men nu är det i alla fall dags igen.



Om du vill lägga in ett youtube klipp utan bild på din blogg, ska du till att börja med klicka på
HTML knappen i menyn , där där man lägger in bild, precis jämte där.



"385" som är överstruket, ändrar du till "25"
då ser det ut såhär

Och resultatet :



Detta funkar i alla fall på Blogg esse, dom övriga bloggplatserna vet jag inte!
Om det är några problem, lämna bara en kommentar!


( låten är Whats my name , med rihanna )

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!