this day

       
Nikon D3000 - AF-S Nikkor 35-70

hej på er!
Vaknade hos Mimi vid tolv någongång, vi fixade oss, åt , och sen gick vi ut i skogen och fotade!
Blev faktiskt flera bra bilder, men hon har inte skickat några ännu!
Ska kolla hennes blogg sen också om hon har lagt in någon kanske !
För er som vill kolla, www.mimiaronsson.blogg.se !
Vid kvart över tre typ skulle hon iväg, och jag behövde fixa lite med sally tills imorgon, vi håller i efterätten haha!
Så åkte hem till henne, också bakade vi tre kladdkakor hehe.
En tabbade vi oss lite och missade 1,5 dl socker, men den får bli till dom vuxna, dom gillar ju inte så mycket sött ;)
Bara kladdkaka blir ju inte så kul, så på den ena smälte vi polka choklad, och den andra ( vi gjorde en med dubbel sats, formen va så stor ) blev det vit choklad och toblerone.
Tror det kommer bli jättegott, med glass och grädde till också!
Vid halv nio hämtade pappa mig, och körde hem mig till mamma, så nu har jag ätit och fixat lite.
Ska snart sätta på ett avsnitt eller två av desperate housewifes, är på säsong fyra nu!

Vi hörs snart igen, kram! ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!