stan med Mimi


selfpotrait . Nikon D3000 - Nikkor AF-S 18-55 ( mimis )


Hej och förlåt, för dålig uppdatering då.
Dagen har jag spenderat med Mimi, först i stan, sen hemma hos mig.
Efter det i arenahallen , där vi kollade på drott - hamarby med Sally, och slutligen hemma hos mimi, där vi är nu.
Ska sova här inatt, fast de fattar ni nog när ni kollar på tiden inlägget publicerades i ;)
Köpte inget speciellt i stan, en ny mascara ( igen ).
Den förra jag köpte va jättedålig, så köpte en ny, som va jättebra!

Nu ska jag och mimi sova tror jag hehe, hörs imon, puss §

Kommentarer
Postat av: Marcus

såg er! <33

2010-12-30 @ 19:52:24

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!