sjuk


antagligen redan laddat upp denna bilden, men jag orkar inte kolla haha ;o

Hej på er!
Hur har ni de, såhär dan efter dopparedagen ? (:
själv är jag sjuk typ, lite halvtråkigt.
Har ont i magen och mår illa, trodde jag skulle spy innan.
Fast mår mycke bättre nu som tur är, vill ju inte ligga inne och va sjuk på jullovet!
Btw har jag bestämmt mig för att jag ska med till österrike, mamma sa att det är jättemycke lätta backar, och en del har inte ens stått på ett par skidor innan, så ja!
Men jag kommer faila helt tror jag, för funderar på att testa snowboard någon dag!

Har grymt tråkigt, inte photoshop eller något har jag heller ...
Nu ska jag äta godis , vi hörs!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!