sena bussar


bild tagen imorse, har inga andra typ , får fota snart!

Hej på er!
Nu med facit på hand hade jag kunnat skriva ett riktigt långt inlägg imorse.
Blev nämligen så att jag stod ute och väntade på bussen í en kvart!
Kom ändå till skolan i tid för SOn , vår "hjälplärare" öppnade för oss, sen satt vi i klassrummet i mer än tio minuter och väntade på vår lärare .
sen kommer hon och säger att vi får tio minuters rast till, så det blev bara ungefär 20 minuters SO!
Rätt skön start på dagen tycker jag.
Efter lunch var det Matte, skrev prov och det gick skitbra för mig tycker jag!
Svarade på alla frågor, och kännde mig säker på allt, så räknar med i stort sett alla rätt, alltså MVG!
Vi får ju inte betyg ännu, men asså sårhär typ, ja ni fattar haha!
Det var i alla fall 23-25 rätt som var mvg i alla fall.
Vi var tvugna att sitta halva lektionstiden , men sen fick jag i alla fall gå.
Hjälpe Zoj att leta efter sin mobil som någon tagit typ, utan större framgångar.
sen studietimme, läste bara .
Och efter det engelska.
vi läste högt och sen fick vi typ gå, får alltid sluta tidigare för henne!
stod o väntade på bussen i 20 minuter innan den äntligen kom, åkte hem och fikade lite med mamma.
Sen satte jag mig o lekte lite med hennes nya mobil, älskar den!
Nu ska jag snart åka iväg till Arenahallen, ska kolla på world cup ( handboll ) med sally och några andra!
Så ingen mer bloggning ikväll tyvärr.

Nu ska jag fixa till mig lite, vi ses ! ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!