mycket träning

Hinner inte leta upp bild och sånt nu. så får bli ett fett tråkigt inlägg!

Skolan idag, tråkig, fast fotbollen var sjukt rolig tycker jag.
Orkar inte gå in på vad vi gjorde.
efter skolan hem till pappa, slöa, sen till donken och äta , tjockis e jag.
sen träna me SNFF, rolig träning där med.
sen hem, kolla på julkalendern, ( internet ) och sen har jag styrketränat i 30 minuter ungefär.
har bestämmt mig att jag ska ha riktigt snygga ben i sommar , så bara att sätta igång!
Mindre godis, mera träning , så kan de nog gå.
Vill inte gå ner i vikt eller så, bara inte gå upp.
Man får passa på medans man fortfarande växer hehe.
Dessutom ska jag ha en riktig planka, nästan sexpack också har jag bestämmt mig för.
Så får det bli, nyårslöfte haha!

Nu ska jag duscha , sen sova .
Har sovmorgon imorron, kanske slänger in ett morgon inlägg!

Vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!