modelcastning


lite fail upklippning.

hejsan !
Vaknade vid elva i morse, åt frukost, fixade mig och stack till e-stop med julia.
Hon skulle på sån modelcastning där, skulle egentligen bara kollat , men bestämmde mig för att vara med för skojskull.
En av bilderna ser ni ovan, en av dem bästa också.
Heartland hette agenturen som höll i det, och dom ville ha med mig, och många andra.
Men, jag tackade nej.
Eller, mamma hann tacka nej innan jag hann göra det, för hon tyckte , precis som jag, att dem verkar väldigt oseriösa på något sett.
Tillexempel, man binder sig bara till att göra fyra portofilio fotograferingar per år, och man måste betala 1100 per fotografering.
Något mer garanterar dom inte att man får, kanske bara något litet uppdrag med en mindre ersättning, typ 500 kronor eller något.
Så nej, dessutom trivs jag inte ens hälften så bra framför kameran som bakom!
Efter så åkte jag till halmstads frigymnasters julshow med min moster och hennes man.
Mina låtsaskusiner var med, jätteduktiga var dom!
Alla andra va ju också skitbra, liksom, det är ju ändå halmstads frigymnaster!
Elittruppen, eller dom som är alldra bäst, hade en jätterolig liten teater typ, fett cool!
Ska se om jag kan hitta typ klipp på youtube eller något.
Min ena låtsaskusin , som är 7 år, klarade sig grymmt länge i handståendetävlingen, kom kanske tia, och det var jättemånga med!
Stolt blir jag hihi.

Nu ska min lillebror kolla på film på datan, vi hörs sen!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!