minijul


jättegammal bild, bildbrist typ.

Hej på er!
Har inte hunnit uppdatera idag så mycket, o inte igår heller .
Igår bakade jag pepparkakshus med elvira, och sen julgodis med elivra och mamma.
Blev rocky road och mozart kulor!
På kvällen var vi och åt på olivers, jag åt cesarsallad som vanligt, fast igår var den inte så kul...
Kycklingen var torr och det var nästan inga bacon i , tråkigt...
Sen hem till evalena och dom en liten stund innan vi gick hem och slog in lite julklappar, sådär klockan halv tolv på natten, haha!
Lillebror var med pappa hela dagen, så var bara jag och mamma.
Idag drog hon upp mig klockan halv tio, så åkte vi in till stan och köpte det sista och sånt.
Fick även en jättefin tröja som jag ska ha på mig ikväll och imorgon heh.
Nu ska jag gå upp och duscha, klockan fyra ska vi vara hos min moster och fira minijul med mina låtsaskusiner!

Note till mig själv : glöm inte Veras present!

hörs kanske sen, puss§

Kommentarer
Postat av: emelie ^^

svar: jodå det är bara bra :D god jul btw ^^

2010-12-23 @ 15:43:28
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Postat av: isabelle

Tävla om att bli veckans blogg :)

http://isabellebongcam.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html

2010-12-23 @ 16:38:27
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: elvis

du skrev elivra o skrev lite fel nu men skit i är stresad och när du skrev elivra var på andra gången skrev skitmycket fel men skit i

2010-12-23 @ 17:13:44

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!