Mandy Wojnarowski ♥

En av mina bästa vänner, en person som alltid finns där för mig, som har gjort mig glad dom stunder jag varit som mest nere.
Som jag bråkar med ibland, men som jag vet att vi alltid löser det igen.
Som fanns där när i sommras, när nästan ingen annan gjorde det, som gjorde min sommar till den bästa!
Denna super braiga fina person fyller 13 hela år idag, värt ett grattis ?

GRATTIS MANDY CECILIA SÖTASTE FINASTE BÄSTA WOJNAROWSKI , jag älskar dig ! <3


Så nu tycker jag alla ska säga grattis till henne, för det förtjänar hon!


Kommentarer
Postat av: Ena

Grattis Mandy :)<3

2010-12-03 @ 07:02:15
URL: http://enatorres.blogg.se/
Postat av: Đennıs

Grattis till mandyw ;)<33

2010-12-05 @ 23:45:57

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!