klar med julklapparna


saknar sommaren och fotbolls säsongen !

Var hos min moster igårkväll, hann inte blogga heller.
Åt jättegod mat och glass, fick en liten julklapp ( Dvd, the september issue ) och myste typ.
Somnade tolv typ, vaknade vid elva idag, åt, fixa mig, spelade monopol med eva o lillebror sen åkte jag mamma viggo till stan, köpte fem julklappar, så nu e jag klar, och sen äntligen hem!
har precis kollat på gg, och nu ska jag göra iordning ett inlägg om hur man har bild som bakrund på bloggen!

Hörs snart, puss

Kommentarer
Postat av: viickan - en fotoblogg om min vardag (:

har ni redan slutat skolan ? ;s <3

2010-12-20 @ 20:31:56
URL: http://fiinaviickan.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!