kännsliga läsare varnas





riktigt så ful som på första bilderna är jag inte. sista bilden är fortf illa, men inte lika mycket, hah!

Hej!
Är hos pappa, så har inga bilder .
Åkte hit efter skolan, bussen till honom går oftare än den till huset haha!
Kan ta tre olika bussar till honom från skolan, rätt soft!
I vilket fall som helst, skolan var rätt rolig tycker jag, sissta lektionen var fotboll, alltid roligt .
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så tror nog jag gör så att jag avslutar detta inlägget med en punkt, och här kommer den punkten .

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!