just nu


bild tagen precis. Pappas data jag har i knäet.

Hej på er!
Nu har både tomten varit här och vi har ätit.
Fick en himla massa fina saker, tycker de e så kul o öppna paket ahha!
Fick hela min önskelista, första gången tror jag!
Så detta blev det.
1. 1000 kronor
2. Stativ till kameran
3. Fjärrutlösare till kameran
4. Presentkort Kicks och Gina tricot
5. Armband
6. Morgonrock
7. Tofflor
8. Bärbar hårddisk
Ah de var nog det tror jag, inte helt säker, hehe!
Eller, fick en skidresa till Österrike på sportlovet, men jag är inte säker på om jag ska åka faktiskt.
Jag är intesådär jättebra på att åka skidor, någon gång om året räcker liksom för mig...
Visst, jag kan stå på dem , svänga och klarar dom flesta backarna i sälen typ, men österrike är en helt annan svårighetsgrad!
Så ska prata lite med mamma, har redan gjort det iofs, men ah.
Vill mycket hellre åka på solsemester bara...


Nu sitter jag i alla fall med pappas data som han tog med sig, leker lite i photoshop och håller på med en ny header!
Eller, den är klar, så ska sätta in den nu!
Tog bara fem minuter att göra den, så de blev ju inte världens mest komplicerade precis.

vi hörs snart igen, ska slänga ihop en bild på granen ochså!


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!