JULLOOOV


Jättetotalt super random bild.

Hej på er!
Glad vilma som bloggar nu, har precis fått JULLOV!
Fett skönt säger jag bara, tänker sova till tre varje dag höhö.
Sitter här och fryser, de e bara 14 grader varmt här inne, fattar inte varför haha!
Ska snart gå upp till Evalena och Elvira, så ska vi och hälsa på Patricia och hennes små tvillingar, sen blir det nog åka pulka, fast det är typ, 16 - ute ...
Nu måste jag sätta på mig varma kläder , så jag kan gå upp ttill dom, vi hörs sen,puss ½

Kommentarer
Postat av: emelie ^^

jag fick också jullov idag så skööönt :D

hur är det med dig idag? :)

2010-12-22 @ 18:47:04
URL: http://checkemelie.blogg.se/
Postat av: emelie ^^

jag fick också jullov idag så skööönt :D

hur är det med dig idag? :)

2010-12-22 @ 18:47:19
URL: http://checkemelie.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!