julfamilj


Min fina lilla familj av jultomtar , tror mormor har målat alla, eller så är någon av dem köpta.

Hej på er !
Skolan idag, sög . ovanligt, eller hur ?
Orkar inte säga vad vi gjorde, ändå sjukt tråkigt .
Efter skolan tog ja bussen hem till pappa, satte mig vid datan dirket och nu ska jag tjocka mig med glass.
ikväll ska jag inte göra ett skit, skulle haft fredagsmys me loppan sara pau lina vanja typ, men får inte vara här för pappa, och vi får inte va i huset, o ingen annan får va hos dem o ingen kan typ.
Så åt helvete med det då.
Får bli ännu en sjukt tråkig fredagskväll, jippy, not ?

hejdå

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!